Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Yeşildaş olarak aynı gün içerisinde siparişleri kargoya verme prosedürünü izlemekteyiz. Bazı özel dönemlerde 2 iş günü içerisinde ürünleriniz kargoya verilmektedir.
Hangi kargo ile siparişimi alacağım?
Siparişlerinizi SÜRAT KARGO ile sizlere göndermekteyiz.
Kargomu nereden takip edeceğim?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Maildeki ilgili linki tıklayarak siparişinizi takip edebilirsiniz. Ayrıca kargoya verilen ürününüzü “hesabım” bölümünden takip edebilirsiniz.
Kargo ücreti var mı?
1000 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.
İade kargosunda herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
İade gönderilerinizi SÜRAT KARGO: 1330007609 müşteri kodu ile ÜCRETSİZ olarak İkitelli Organize San. Bölgesi Aykosan Sanayi Sitesi 6lı C Blok No:42 Yeşildaş Ayakkabı Başakşehir/İstanbul adresine göndermeniz gerekmektedir. Farklı bir kargo ile gönderilen paketlerin kargo ücreti alınmaktadır.
Siparişim geldiğinde adreste yoksam ne yapmalıyım?
Sürat Kargo siparişinizi oluştururken girmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. İki gün içerisinde paketinizi şubeden almamanız durumunda siparişiniz depomuza geri döner. Bu durumda sipariş tutarını ve kargo ücretini ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı ödeme yöntemi üzerinden size iade olarak ödenmektedir. Herhangi bir sorunuz olması durumunda +90 541 457 62 27 numaralı whatsapp hattımızdan yazabilirsiniz.
Siparişimde eksik ürün olursa ne yapmalıyım?
Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisinin yanında, paketinizi açmanızı ve içinden çıkan ürünlerin hasarsız olduğundan emin olmanızı rica ederiz. Üründe herhangi bir hasar, yanlışlık ya da eksiklik olması durumunda, kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almayınız ve en kısa sürede +90 541 457 62 27 numaralı whatsapp hattımızdan ulaşınız.